Projek Perundingan Di Bawah UiTM Technoventure Sdn Bhd (UTVSB)
PENDAFTARAN PROJEK PERUNDINGAN DI BAWAH UiTM TECHNOVENTURE SDN BHD
Berhubung dengan pemakluman Pekeliling Naib Canselor Bil.31 tahun 2020 Pekeliling Pengurusan Projek Perundingan oleh Anak Syarikat Milik Penuh UiTM, bermula 01 April 2021 semua projek perundingan UiTM perlu didaftar dan dilaksanakan di UiTM TechnoVenture Sdn Bhd (UTVSB). Sehubungan itu, bermula 01 April 2021 semua projek perundingan yang dijalankan di UiTM Kampus Cawangan perlu didaftarkan dan diuruskan oleh UTVSB. Perunding hendaklah membuat pendaftaran projek secara atas talian melalui sistem i'CONS di pautan berikut : https://daisy.uitm.edu.my/icon/sys-home.php. Dokumen-dokumen yang diperlukan bagi pendaftaran projek perundingan adalah surat tawaran oleh klien dan borang kelulusan yang ditandatangani oleh Rektor yang dilampirkan bersama-sama dengan carta alir proses pendaftaran projek perundingan sebagai rujukan.
Untuk makluman, pengurusan projek perundingan akan diuruskan sepenuhnya oleh UTVSB dan dana yang diperolehi bagi setiap projek perundingan dinasihatkan agar dimasukkan terus ke dalam akaun UiTM Technoventure Sdn Bhd seperti berikut :
No Akaun : 562106719157
Nama Akaun : UiTM Tenchoventure Sdn Bhd
Bank : Maybank Berhad
Segala tuntutan projek perlu dibuat secara terus kepada UTVSB melalui email csd.uitmtechnoventure@gmail.com. Borang-borang yang berkaitan dengan tuntutan projek juga boleh didapati melalui pautan berikut:
Untuk makluman, pengurusan projek perundingan akan diuruskan sepenuhnya oleh UTVSB dan dana yang diperolehi bagi setiap projek perundingan dinasihatkan agar dimasukkan terus ke dalam akaun UiTM Technoventure Sdn Bhd seperti berikut :
No Akaun : 562106719157
Nama Akaun : UiTM Tenchoventure Sdn Bhd
Bank : Maybank Berhad
Segala tuntutan projek perlu dibuat secara terus kepada UTVSB melalui email csd.uitmtechnoventure@gmail.com. Borang-borang yang berkaitan dengan tuntutan projek juga boleh didapati melalui pautan berikut:
1. Reconciliation application and checklist
2. Wages payment application
3. Vendor payment application
4. Service received confirmation
5. Reimbursable application
6. Purchase Order application
7. Professional fees application
8. Invoice application checklist
9. Goods receive notes
10. Advance application and checklist
11. Proof of payment-allowance and wages
Sebarang permasalahan dan kemusykilan boleh berhubung dengan Mrs. Noorfadzlina Fadzil: 012-6996460/noorfadzlina@uitmtechnoventure.com.my, Abdul Raffar Mohamad Idin: 017-559 7341/abdraffar85@uitmtechnoventure.com.my, Siti Hanum A. Rahman: 013-939 9920/sitihanum@uitmtechnoventure.com.my
2. Wages payment application
3. Vendor payment application
4. Service received confirmation
5. Reimbursable application
6. Purchase Order application
7. Professional fees application
8. Invoice application checklist
9. Goods receive notes
10. Advance application and checklist
11. Proof of payment-allowance and wages
Sebarang permasalahan dan kemusykilan boleh berhubung dengan Mrs. Noorfadzlina Fadzil: 012-6996460/noorfadzlina@uitmtechnoventure.com.my, Abdul Raffar Mohamad Idin: 017-559 7341/abdraffar85@uitmtechnoventure.com.my, Siti Hanum A. Rahman: 013-939 9920/sitihanum@uitmtechnoventure.com.my